Pelaajilta pelaajille - ylivertaista suorituskykyä kilpailukykyiseen hintaan!

Sopimusehdot

Yleiset ehdot

RoyalGaming on osa HammerData Ky:tä (2390740-6), ja HammerData Ky ylläpitää royalgaming.fi -verkkokauppaa.

HammerData Ky, jäljempänä muodossa ”RoyalGaming”, pidättää oikeuden muuttaa kaikkia annettuja ehtoja ilman ennakkoilmoitusta. Kaikkiin tilauksiin sovelletaan tilaushetkellä voimassa olevia sopimusehtoja.

Asiakasrekisteriimme (katso: tietosuojaseloste) tallennettuja tietoja käytetään vain ja ainoastaan tuotteiden toimittamiseen ja asiakassuhteen ylläpitämiseen, sekä vain asiakkaan erillisellä suostumuksella myös RoyalGaming:in omaan sähköpostimarkkinointiin.

Sivustolla käytetään evästeitä käyttökokemuksen parantamiseksi ja osa sivuston sisällöstä saattaa vaatia evästeiden käyttöönoton. Asiakas voi halutessaan estää evästeiden käytön omassa verkkoselaimessaan.

Tilaus- ja toimitusehdot

Asiakkaan ja RoyalGaming:in välille syntyy kertasopimus, kun tuote tilataan verkkokaupan kautta tai kun jollain muulla tapaa tehdyn hintatarjouksen (esim. asiakkaalle räätälöidyt tietokoneet) maksu on vastaanotettu.

Tilausta tehdessä on asiakkaan vastuulla varmistaa, että hän on täysivaltainen henkilö. Vajaavaltaisen henkilön tulee toimittaa edunvalvojan, kuten vaikkapa huoltajan, allekirjoittama suostumus tilauksen tekemiseen. Tällaisessa tilanteessa valtakirja tulee toimittaa sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu@royalgaming.fi ennen tilauksen tekemistä.

Tilauksen tehdessään käyttäjä antaa samalla luvan luovuttaa henkilötietoja tilauksen toimittamisen kannalta välttämättömille ulkopuolisille tahoille, kuten esimerkiksi posti- tai kuriiripalvelulle. Tietoja ei luovuteta muille kolmansille osapuolille, ellei laki toisin määrää.

RoyalGaming:in tietokoneet rakennetaan aina tilauksesta, ellei tuotesivulla toisin mainita. Tietokoneiden tuotantoaika on tuotekohtainen ja sen voi katsoa tuotesivulta, muissa tapauksissa se on tyypillisesti n. 5-15 arkipäivää. RoyalGaming varaa erikoistilanteissa oikeuden pidentyneisiin toimitusaikoihin. Tällaisia tilanteita voivat olla esimerkiksi valmistajan puutteellinen informointi saatavilla olevista mallivariaatioista, tiettyjen tuotteiden valmistuskomponenttien loppuminen väliaikaisesti tai kokonaan, ja muut syyt, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta RoyalGaming -verkkokaupan toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.

Mikäli kuluttajalle on toimitettu väärä tuote tai tuote on viallinen, tulee kuluttajan ilmoittaa asiasta viipymättä RoyalGaming:in verkkokaupan asiakaspalveluun joko sähköpostitse asiakaspalvelu@royalgaming.fi tai puhelimitse numeroon 050 5223858 (ma-pe 9-17).

Tuotteiden saatavuudesta johtuvissa toimitusongelmissa tai muissa vastaavissa ongelmatilanteissa RoyalGaming voi vaihtaa tietokoneiden komponentteja ominaisuuksiltaan vastaaviksi tai paremmiksi katsottuihin vaihtoehtoihin tilauksen toimittamisen nopeuttamiseksi tai mahdollistamiseksi.

RoyalGaming pidättää oikeuden muuttaa tilauksen summaa jälkikäteen sellaisessa erityistapauksessa, jossa hinnoittelussa on tapahtunut selkeä virhe tai tuotteen hinta on huomattavan alhainen yleiseen hintatasoon verrattuna (Oikeustoimilaki 32§). Tällaisessä tapauksessa tilauksen tehneelle asiakkaalle ilmoitetaan välittömästi ja tilaus voidaan perua.

Toimitukset tapahtuvat Suomen Postin (Posti Group Oyj) palveluita käyttäen asiakkaan valitseman toimitustavan mukaisesti. Osassa toimituksia käytetään Särkyvä-lisäpalvelua lähetyksen turvaamiseksi.

Tuotteita toimitetaan vain Suomeen.

Ei jälleenmyyjille.

Maksutavat ja -ehdot

Maksutavat ja maksuehdot määräytyvät Klarna Oy:n (y-tunnus 2247127-6) määrittelemien maksutapojen sekä sen ohjeistamien maksuehtojen mukaisesti. Klarna Oyn palveluehtoihin voit tutustua täällä: https://cdn.klarna.com/1.0/shared/content/legal/terms/0/fi_fi/user . Klarnan palvelu on maksulaitoslain siirtymäsäännöksen nojalla merkitty Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin.

Asiakkaan valittua maksutavan RoyalGaming:in tarjoamista vaihtoehdoista, maksutapahtuma siirtyy maksutavan järjestelmään. Asiakkaan suoritettua maksun ja palattua verkkokauppaan, maksu kirjautuu välittömästi suoritetuksi RoyalGaming:lle. Maksu suoritetaan Klarna Oy:n hallinnoimalle tilille, josta se siirretään RoyalGaming:lle turvallisesti ja nopeasti.

Maksu pankkipainikkeilla

Asiakkaan käytössä on kaikkien suomalaisten pankkien eli Nordean, Osuuspankin, Säästöpankin, POP-pankin, Danske Bankin, Handelsbankenin, S-pankin, Ålandsbankenin ja LähiTapiola pankin maksupainikkeet. Maksun saajana tiliotteella näkyy Klarna Oy.

Maksut luottokorteilla

Asiakas voi maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -korteilla. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti Netsin SSL-suojatulla maksulomakkeella. RoyalGaming:llä eikä Klarna Oy:llä ole pääsyä korttitietoihin eikä maksukortin tietoja tallenneta järjestelmiimme. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa- ja MasterCard SecureCode –todentamispalvelut.

RoyalGaming toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. RoyalGaming huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Maksukorttimaksuissa kauppa syntyy asiakkaan ja Klarna Oy:n (2247127-6) välille. Klarna Oy vastaa korttimaksuihin liittyvistä velvoitteista ja reklamaatioista. Klarna Oy näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan RoyalGaming:lle.

Maksu laskulla, osamaksulla ja yrityslaskulla

Kuluttaja-asiakkaan käytössä on Klarnan lasku- ja osamaksupalvelu. Luottoraja tarkennetaan henkilötietojen avulla tilauksen yhteydessä. Lisätietoa Klarnan laskusta löytyy https://cdn.klarna.com/1.0/shared/content/legal/terms/kco/fi_fi/invoice ja Klarnan osamaksusta https://cdn.klarna.com/1.0/shared/content/legal/fi_fi/account/terms.pdf .

Yritysasiakkaiden käytössä on Klarnan koroton yrityslasku. Allekirjoittaminen suoritetaan tilauksen yhteydessä yrityksen edustajan toimesta. Lasku lähetetään sähköisenä asiakkaalle tilauksen jälkeen ja siinä on 30 päivää maksuaikaa. Tarkemmat ehdot löytyvät Klarnan sivuilta: https://www.klarna.com/fi/ehdot/ .

Kaupan peruuttaminen

Verkkokaupasta myydyillä tuotteilla on Suomen lain mukainen 14 vuorokauden palautusoikeus. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja muuttumaton. Kun kuluttaja haluaa palauttaa tai vaihtaa tuotteen/tuotteita, hänen tulee ilmoittaa siitä RoyalGaming:in verkkokaupan asiakaspalveluun joko sähköpostitse asiakaspalvelu@royalgaming.fi tai puhelimitse numeroon 050 5223858 (ma-pe 9-17). Asiakas saa vastauksena palautuksia koskevan ohjeistuksen. Peruuttamisaika lasketaan tilatun tavaran tai viimeisen tavaraerän vastaanottamisesta. Yritykselle tilattaessa kuluttajansuojalain mukainen peruuttamisoikeus ei ole voimassa.

Asiakas vastaa toimitetun tuotteen takaisinlähetyksestä, ja siitä aiheutuvista kustannuksista. Tuotteen palautus tapahtuu käyttäen samaa tai vastaavaa toimitustapaa, jolla tuote on asiakkaalle alun perin toimitettu. Tuote on palautettava huolellisesti pakattuna alkuperäispakkauksessa.

Asiakkaan on myös pidettävä vastaanottamansa tavara olennaisesti muuttumattomana ja vähentymättömänä. Kaupan peruuttaminen ei ole mahdollista tuotteille, joita ei voi palautuksen jälkeen myydä uudelleen, kuten esimerkiksi ohjelmistot ja lisenssiavaimet. Peruuttamisoikeus ei myöskään koske käyttöönotettuja asiakkaalle räätälöityjä tuotteita.

Takuuehdot

RoyalGaming myöntää kaikille myymilleen tuotteille ostohetkestä alkavan takuun, jonka aikana korjaamme tai vaihdamme viallisen tuotteen. Tämän lisäksi myyjä on velvollinen vastaamaan tuotteissa ilmenevistä kuluttajansuojalaissa määritellyistä virheistä virhevastuusäännösten mukaisesti. RoyalGaming:in takuu tietokoneille on 36kk, oheislaitteille 24kk ja käytetyille tuotteille 12kk.

Takuutapauksissa korjaamme aina ensisijaisesti viallisen tuotteen, mutta tietyissä tilanteissa voimme asiakkaan suostumuksella vaihtaa sen ominaisuuksiltaan vastaavaan tai paremmaksi katsottuun tuotteeseen. Korjatun tai vaihdetun tuotteen takuu jatkuu alkuperäisesti myönnetyn takuun mukaisesti.

Ohjelmistoviat eivät kuulu takuun piiriin. Takuu ei korvaa tapaturman seurauksena, tavaran vääränlaisesta käsittelystä tai muusta vastaavasta syystä rikki mennyttä tuotetta. Asiakas vastaa aiheettomasta takuupalautuksesta aiheutuvista toimituskustannuksista.

Takuu- ja ongelmatilanteissa toimiminen

Takuu- ja ongelmatilanteet käsitellään aina tapauskohtaisesti. Näissä tilanteissa asiakkaan tulee viipymättä ottaa yhteyttä asiakaspalveluun tilanteen selvittämiseksi: sähköpostitse asiakaspalvelu@royalgaming.fi tai puhelimitse numeroon 050 5223858 (ma-pe 9-17).

Toimipiste

Sammonkatu 64
33540 Tampere

Aukioloajat

Arkisin klo 10-17

Copyright © 2024 Royal Gaming

var Tawk_API=Tawk_API||{}, Tawk_LoadStart=new Date(); (function(){ var s1=document.createElement("script"),s0=document.getElementsByTagName("script")[0]; s1.async=true; s1.src='https://embed.tawk.to/5fb694b9920fc91564c8a739/default'; s1.charset='UTF-8'; s1.setAttribute('crossorigin','*'); s0.parentNode.insertBefore(s1,s0); })();